Ετικέτες

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Αν........Καλοκαιρινή γιορτή (Μέρος 1ο)

Αν........αν.......αν...............















Χορεύουμε , τραγουδάμε, σκεφτόμαστε, τραγουδάμε ...αν....

 Τα παιδιά ρωτάνε μεταξύ τους  και απαντούν 

Αν η μαμά μου ήταν πεταλούδα...θα πετούσε ψηλά στον ουρανό
Αν ήμουνα δύτης;.......θα  έπιανες ψάρια
Αν ήμουνα ο Διαμαντίδης ; θα κάρφωνες συνέχεια καλάθια
Αν μπορούσα να σηκώσω λίγη γη ; Θα ήσουν μπρατσαράς
Αν η μαμά μου ήτανε νεράιδα ; Θα είχε μαγικό ραβδί
Αν ο μπαμπάς μου ήταν μάγειρας ; Θα έψηνε  λουκουμάδες
Αν ήμουν πασχαλίτσα; Θα είχες μαύρες βούλες ...
Αν η μαμά μου ήταν λουλούδι ; Θα ήταν μαργαρίτα
Αν η μαμά μου ήταν πριγκίπισσα; Θα της επεφτε ενα μπαλόνι
Αν η μαμά μου ήταν μπαλαρίνα; Θα έκανε τρεις πιρουέτες
Αν η μαμά μου ήταν βασιλοπούλα; Θα είχε ένα ροζ φόρεμα
Αν η μαμά μου ήταν η Σταχτοπούτα ;Θα φορούσε γυάλινα γοβάκια
Αν ήμουν ο Batman; Θα πετούσες με σχοινί.
Αν το νηπιαγωγείο δεν τέλειωνε ποτέ ; Θα ήταν ...τέλεια


                                                      "AN" του Δημήτρη Μητσοτάκη

Μαμάδες και μπαμπάδες ...αφήστε τις κάμερες κι ελάτε μαζί μας ....κι όλοι μαζί τραγουδάμε ...

Αν είχαν όλοι οι άνθρωποι να φαν.......
Αν είχαν όλοι οι άνθρωποι μπουφάν 
Αν όσο κι αν δουλεύεις δεν σου φταν 
Αν...στον κόσμο δεν υπήρχε Αφγανιστάν...
......πετρέλαια , διαμάντια και Ιράν 
Αν σε κόβουν κομματάκια και ορμάν...
.........τη σκέψη σου σιγά σιγά ρουφάν 

Μα δεν κολλάν οι άνθρωποι σαν σπαν 
όταν περνούν τα χρόνια και κυλάν

ΑΝ........



(Ολοήμερο Α ΄  Φρόσω Παπαδομιχελάκη  - Κατερίνα Περρή )





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου