Ετικέτες

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Η αλφαβήτα του Αϊ Βασίλη και της πρωτοχρονιάς !



Τα λόγια της Παρασκευής

Η αλφαβήτα του Αϊ  Βασίλη και της πρωτοχρονιάς !

Δεν πρόλαβα να γράψω « Αρχιμηνιά και Aρχιχρονιά» που αρχίζουν από Άλφα
Και να σου και ξεπρόβαλε από ένα Βήτα ο Αϊ Βασίλης .
Κρατούσε μια βασιλόπιτα και μια αλφαβήτα.
Έβγαλε από το σακούλι του ένα Γάμα, για να μου φέρει γούρι,
Και μ ένα Δέλτα μου θύμισε τη λέξη δεντρολιβανιά.
Με το Εψιλον μου έδωσε πολλές ευχές
Και με το Ζήτα μ έκανε να νοιώσω ζεστασιά .
Από το Ήτα – τι άλλο; - φανερώθηκε ένας  ήλιος
Κι ένα Θήτα με γέμισε θάρρος για όλη τη χρονιά.
Στο μεταξύ, ένα Γιώτα έφερε τον Ιανουάριο,
Ενώ ένα Κάπα μου έλεγε τα  κάλαντα στην πόρτα μου.
Με το Λάμδα του ο Αϊ Βασίλης έστειλε λάμψη στο σπίτι μας
Και μ ένα Μι το γέμισε μελομακάρονα.
Το Νι πετάχτηκε έξω στο δρόμο για αν μαζέψει τις νιφάδες του χιονιού
Την ώρα που το Ξι ξημέρωνε  στην πλάση.
Με το Όμικρον ο άγιος μου θύμισε ότι είναι οδοιπόρος

Κι έρχεται πάντα η Πρωτοχρονιά, που αρχίζει από Πι.
Κι όση ώρα στηριζόταν στο Ρο, δηλαδή στο ραβδί του,
Το Σίγμα σκάλιζε τη φωτιά
Και τα τρίγωνα των παιδιών με Ταυ τραγουδούσαν γιορτινά τραγούδια.
Ένα Υψιλον μου έγνεψε κρυφά και μου υποσχέθηκε
Να βρω εγώ στην πίτα το φλουρί, που αρχίζει από Φι.
Το Χι όλο χαρά έφτιαξε ένα χιονάνθρωπο στην αυλή μας,
Κι ενώ κρύωνα εκεί έξω, γιατί το Ψι έφερνε ψύχρα,
Ο Αϊ Βασίλης μου χάρησε ένα τεράστο Ωμέγα.
Το άρπαξα για να γράψω τη λέξη Ωραία με κεφαλαία γραμματα .
Τον ευχαρίστησα από την καρδιά και του είπα :
-Αχ, ναι, είναι ωραία η Πρωτοχρονιά μαζί σου Αϊ Βασίλη , στο ζεστό σπιτικό μας !


Από το βιβλίο της Αγγελικής Βαρελά : Στη γιορτινή τη γλάστρα κέδροι, έλατα και άστρα !

                                                                                                   Καλό Σαββατοκύριακο !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου