Η παρέα του φθινοπώρου, Ευαγγελία Δεσύπρη, εκδ. Παπαδόπουλος
Η παρέα του φθινοπώρου" είναι ένα πρωτότυπο βιβλίο διαθεματικών δραστηριοτήτων που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Περιλαμβάνει 7 θεματικές ενότητες μέσα από τις οποίες τα παιδιά: - γνωρίζουν τους μήνες του φθινοπώρου - εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους για τη σπορά - αποκτούν πολύτιμες γνώσεις για την ελιά και το λάδι της - ευαισθητοποιούνται σε θέματα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, όπως είναι τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση - ανακαλύπτουν τη σημασία της υγιεινής διατροφής - μαθαίνουν τα σημαντικότερα μέσα μεταφοράς - προετοιμάζονται για το σχολείο Το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει την πιο ευχάριστη και δημιουργική παρέα του φθινοπώρου συνδυάζοντας τη μάθηση με το παιχνίδι.
Θεματικές Προσεγγίσεις, σχέδια εργασίας, για το νηπιαγωγείο, τ. 2 Φθινόπωρο, Ελλη Ναούμ, Ελληνικά Γράμματα
Η σειρά βιβλίων "Θεματικές προσεγγίσεις, σχέδια εργασίας για το νηπιαγωγείο" πλήρως εναρμονισμένη με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών, καλύπτει θέματα οικεία στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, τα οποία αναπτύσσονται ολοκληρωμένα ανά τεύχος. Στόχος της σειράς δεν είναι να δοθούν έτοιμα προγράμματα για εφαρμογή μέσα στην τάξη, αλλά με αφετηρία το υλικό αυτό -που αφενός στηρίζεται στα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα και τις σύγχρονες διδακτικές μεθοδολογίες και αφετέρου σε στόχους, δραστηριότητες και θεμελιώδεις έννοιες που αφορούν το ΔΕΠΠΣ-, να δημιουργήσουν οι νηπιαγωγοί τα προσωπικά προγράμματα και σχέδια εργασίας. Κάθε τεύχος-θέμα περιλαμβάνει: - Ποικίλες και πρωτότυπες, πλήρως ανεπτυγμένες δραστηριότητες (στόχοι, υλικά, διαδικασία, επέκταση) για όλες τις γνωστικές περιοχές του ΔΕΠΠΣ - Χρήσιμες πληροφορίες σχετικές με το θέμα - Φύλλα εργασίας για φωτοτυπίες μέσα στην τάξη - Επιτραπέζια παιχνίδια - Πατρόν - Φύλλο αξιολόγησης - Γλωσσάρι - Πλήρη βιβλιογραφικό οδηγό
Θεματικές προσεγγίσεις για όλο το χρόνο, τ.1 Φθινόπωρο, Γερμανού Ελισάβετ, Σαββάλας
Τα βιβλία της σειράς "Διαθεµατικές προσεγγίσεις για όλο το χρόνο" είναι αποτέλεσµα της εργασίας σε δύο τάξεις του Νηπιαγωγείου (κλασικό και ολοήµερο). Οι συγγραφείς, θέτοντας ως πρωταρχικό στόχο το σεβασµό της ιδιαιτερότητας κάθε παιδιού, αλλά και της τάξης συνολικότερα, και κατόπιν της επιθυµίας τους να αξιοποιήσουν οργανωµένες εµπειρίες µάθησης µέσα στο πλαίσιο ενός ανοιχτού σχεδιασµού, επεξεργάστηκαν και προτείνουν τα θέµατα που αναλύονται στα βιβλία της σειράς. Κάθε θέµα που αναλύεται περιλαµβάνει στοιχεία από όλα τα γνωστικά αντικείµενα (γλωσσική ικανότητα, µαθηµατικά, παιδί και περιβάλλον, πληροφορική, δηµιουργία και έκφραση), ενώ οι δραστηριότητες που προτείνονται εναρµονίζονται µε τους στόχους του .ΕΠΠΣ και ακολουθούν εξελικτική πορεία, µε µικρό βαθµό δυσκολίας στην αρχή που σταδιακά αυξάνεται. Σκοπός των βιβλίων είναι να προτείνουν ιδέες τις οποίες ο εκπαιδευτικός θα επεξεργαστεί ανάλογα µε τις ιδιαιτερότητες του τόπου, της οµάδας και της δικής του ιδιοσυγκρασίας. Οι ιδέες για δραστηριότητες που προτείνονται µπορούν να χρησιµοποιηθούν είτε αυτούσιες είτε προσαρµοσµένες στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών είτε, τέλος, ως οδηγός για τον εκπαιδευτικό που θα καθορίσει, µε τη σύµπραξη των παιδιών, νέους στόχους και θα σχεδιάσει νέες δραστηριότητες που θα καλύπτουν τους στόχους αυτούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου